عليرضا محمدي عليرضا محمدي ، تا این لحظه: 17 سال و 5 ماه و 2 روز سن داره

علیرضا عشق زندگیم

روز اول مهر 91 - اولین روز ورود به پیش دبستانی

1391/7/1 12:27
نویسنده : مامان
197 بازدید
اشتراک گذاری

 امروز اول مهرماهه و از طرف مسئولین مهد گفته بودند که ساعت ١٠:٣٠ آمادگی باشیم و قرار بود علیرضا جونم با باباش برن آمادگی آخه مراسم جشن شون چهارشنبه ٢٩ شهریور برگزار شد ولی باز هم دلم نیومد پیش پسرم نباشم  ساعت ٩ مرخصی گرفتم اومدم پیش گل پسرم واسش یه دسته گل گرفتیم که بده به خانم شایق مربیشون البته ساعت ١٢ هم کلاس تموم شد و من با راننده سرویس صحبت کردم و قرار شد من با ماشین خودم جلوتر برم و خونه مامانی رو نشون راننده سرویس بدم و کلی هم سفارش قند عسلم وبه راننده کردم آخه قراره که پسره قند عسلم از مهد دربیاد و بره خونه مامانی تا مامان از شرکت دربیاد و بره قند عسلش و از خونه مامانی برداره با هم بریم خونمون

 روز اول مهر كه عليرضا جونم ميره آمادگي

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)