عليرضا محمدي عليرضا محمدي ، تا این لحظه: 17 سال و 4 ماه و 21 روز سن داره

علیرضا عشق زندگیم

سري دوم عكسهاي عيد نوروز 93

عكسهاي لاهيجان تله كابين من كه مي ترسيدم ولي پسر شجاعم اصلا نمي ترسيد اينجا هم استخر شهر لاهيجانه   اينجا هم يه كوهي است در لاهيجان اگه اشتباه نكنم شاه نشين ميگن     ماشا اله  اسب سواري كنار دريا چه حال ميده   كم مونده بود بيفتي ها ..  آخ آخ  خوب شد كه چيزيت نشد اينم اداشه اين هم پارك هتله كه پسرم زود زود تاب بازي ميكنه آخرش هم يه سرما خوردگي خفيف گرفت و يه آمپول هم اونجا تجربه كرديم ...

عيد نوروز 93

عيد بر عاشقان مباركباد عشق من عيد تو هم مبارك باد ((تحويل سال روز پنج شنبه 29/12/92 ساعت 20و 27 دقيقه و 7 ثانيه مطابق با 18 جمادي الاولي 1435 مجري قمري و 20 مارس 2014 ميلادي)) براي عيد نوروز امسال هتل جهانگردي بندر انزلي را از 29 اسفند روز پنج شنبه به مدت 4 روز رزرو كرده بوديم  البته تصميم گرفتيم كه از راه خلخال بريم كه خيلي جاده بدي داشت و خاكي و باريك بود كه تو هم اصلا از اون ج اده خوشت نيومد ولي آخر جاده كه به انزلي ختم ميشد عوض اون همه دل نگروني در اومد جاي خيلي سرسبز و خوبي بود     اينا عكس هاي روز پنج شنبه 29 اسفند قبل از تحويل سال است   بعد از تحويل...

عید نوروز سال 92

نوروز ٩٢ بر همه به خصوص پسر قند عسلم مبارک باشه تحویل ساعت ١٤:٣١:٥٦ روز چهارشنبه ٣٠اسفند (سال مار)    چه عید خوبی و چه شروع خوبی امیدوارم تا آخر سال خوش باشه  انشا اله   از روز دوشنبه ٢٨ اسفند به همراه خانواده مامانی با هم رفتیم انزلی ، از قبل هتل جهانگردی انزلی رو رزرو کرده بودیم   روز سه شنبه رفتیم چمخاله  و رامسر ،  موزه (کاخ شاه)  و کنار دریا رفتیم . روز چهارشنبه (روز عید) گروه موسیقی سنتی بارش به هتل دعوت شده بودند جاتون خالی خیلی خوب برنامه اجرا کردند تا ساعت ٨ شب برنامه مو...

سال نو مبارك

سال نو بر همه مبارك باشه                    از طرف عليرضا به همه خانواده ام و كساني كه به وبلاگم سر زدند انشااله سال خوبي براي همه تون باشه   ...
30 اسفند 1391

عید نوروز سال 91

عيد نوروز 91 بر وجود گلت مبارك باشه  تحويل سال روز سه شنبه ساعت 8 و44 دقيقه  سال نهنگ عيد امسال بعد از تحويل سال اول به عيد ديدني مادر بزرگ و  ماماني لطيف مامان اينا رفتيم بعد از ظهر همون روز سه شنبه به همراه ماماني وفاطي به طرف ارس (جلفا ) حركت كرديم شبو اونجا مونديم و فرداش به كليسا خرابه و آسياب خرابه رفتيم هوا خيلي خوب بود خيلي هم خوش گذشت جاتون خالي   ...

عید نوروز سال 90

سال نو و عيد نوروز 90 مباركت باشه تحويل سال روز دوشنبه ساعت 2و 50 دقيقه بامداد سال خرگوش   در را انزلي اينجا براي خوردن آش نگه داشتيم كه علي توپ خواست ماماني هم يواشكي دور از چشم ما براش خريد ا عيد امسال و با مامني و فاطي به شمال تا رامسر رفتيم خيلي خوش گذشت جاتون خالي اينجا هم ساحل چمخاله هست كه عليرضا خان داره اسب سواري ميكنه اينجا هم لاهيجانه روي كوه شيطان ، اين هم عليرضا شامپيون     ...

عید نوروزسال 89

گل پسرم هر روزت نوروز نوروزت پيروز باد تحويل سال ساعت 21 و 2دقيقه و 13 ثانيه     علیرضا جونم عیدت مبارک باشه انشااله سال خوبی داشته باشی . عید ٨٩ و مسافرت نمی ریم تصمیم داریم تبریز باشیم و برای عید دیدنی چند جا بریم البته وقتی آدم تصمیم میگیره مسافرت نره و بمونه عید دیدنی کنه باز جای زیاد نمی تونه بره چون بقیه فامیل اینجا نیستن و اونا رفتن مسافرت ممد بابائی هم که امسال کار داره و سرش مشغوله فکر نکنم زیاد وقت کنه ولی به هر حال دور و بر تبریز به مسافرت یکروزه و نیم روزه میریم و خوش میگذرونیم خوشی ما با خوشی تو گره خورده پسر گلم        &...

عید نوروز سال 88

پسر نازم عید نوروزت مبارک تحویل سال ساعت ١٥و ١٣ دقیقه و ٢٩ ثانیه   پسر شیرین تر از جونم عید امسال روز اول و تبریز بودیم با هم عید دیدنی و بازدید خونه حاجی بابا و عموکریم و... رفتیم و روز دوم به همراه باباجون و مامانی و فاطی رفتیم شمال رشت و انزلی این هم یکی از عکسهای خوشگلت  از اون مسافرت عید به شمال اين عكست و تو پارك آستارا گرفتيم از آستارا برات يه توپ گرفتيم براي ناهار هم از اونجا ماهي گرفته بوديم اومديم براي ناهار تو پارك ماهي ها رو كباب كنيم كه تو فقط توپ بازي كردي ماهي هم كه دوست نداشتي به زور كمي خوردي برگشتني هم توپت يادت رفت موند تو پارك ... آخي فداي گل پسرم بشم   &n...