عليرضا محمدي عليرضا محمدي ، تا این لحظه: 17 سال و 5 ماه و 2 روز سن داره

علیرضا عشق زندگیم

نقاشي واسه مامان و بابا

1391/6/22 12:45
نویسنده : مامان
449 بازدید
اشتراک گذاری

پسر با ذوق و شوق من نقاشي گل و واسه مامان كشيده نقاشي دوچرخه و اسپايدر من و هم واسه بابا

بعد نقاشي هم ميگه حرف دلش و رو كاغذ مياريم

واسه مامان نوشته مامان گلم دوستت دارم

واسه بابا هم همين طور نوشته بابا جونم دوستت دارم

نقاشي واسه مامان و بابا

اينا رو با كمك عمه فريبا كشيده بعد هم از عمه خواسته چند جمله بنويسه :

" قلب عليرضا براي مامانش ميزنه عليرضا براي مامانش يه دونه قلب و گل كشيده "

" بابا جون من  بابا جون شيرينه من  ممد تو رو خيلي دوست دارم و  چند جمله هم راجع به فوتبال و .. نوشته "

نقاشي پسرم واسه مامان و بابا

نقاشي پسرم واسه مامان و بابا

نقاشي پسرم واسه مامان و بابا

نقاشي پسرم واسه مامان و بابا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)