عليرضا محمدي عليرضا محمدي ، تا این لحظه: 17 سال و 5 ماه و 2 روز سن داره

علیرضا عشق زندگیم

هفتمین روز مادر

1392/2/11 16:32
نویسنده : مامان
340 بازدید
اشتراک گذاری

ruze madar www yasgroup ir 26 عکسهای متحرک مخصوص روز مادر 92

کارت پستال درخواستی طراحان

علیرضام ممنونم ازت         

به خاطر اینکه حس قشنگه مادری رو تو به من هدیه دادی

دیروز علیرضا دیدم داره قلکش رو به زور میخواد پاره کنه وقتی  من دیدم و علتش رو پرسیدم  علیرضام گفت "ميخوام واست روز مادر بدم من تا 11 سالگي ميتونم صبر كنم بعد سوني بخرم" 

آخه قرار بود پولاش و جمع كنه براش پلي استيشن3  بخريم 

راستش وبگم خیلی احساساتی شدم انگار برام دنیا رو دادند چون این قلک از نظر پولی دیگه دار و ندارش بود و با پولش  ميخواست به علاقه اش برسه 

درسته ما نگذاشتيم به پول قلكش دست بزنه ولي همين كه پسرم اين قدر عاطفي هست براي من ارزشش بيشتر از تمام هديه هاي دنياست 

امروز هم گفت مامان بريم واسه ماماني هم كادو بخريم آخه اون واسه من هر چي ميگم ميخره و من هم خيلي دوست داره 

ماشااله به پسر قدر شناس خودم  

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

بابای ملیسا
11 اردیبهشت 92 16:37
با سلام . ضمن تبریک روز مادر به شما ، وبلاگ ملیسا خانم با عکسهای سفرنامه اصفهانش به روز شد . ممنون می شم اگر با نظرات قشنگتون ما رو مفتخر کنید .منتظرتون هستیم .