عليرضا محمدي عليرضا محمدي ، تا این لحظه: 17 سال و 3 ماه و 22 روز سن داره

علیرضا عشق زندگیم

دادن کادوی خوشگل از طرف پسرم و جریان خریدن عینک

1391/10/30 17:41
نویسنده : مامان
307 بازدید
اشتراک گذاری

٢ روز پیش علیرضا از خاله فاطی میپرسه که تولد مامانم کی هستش ؟ خاله فاطی هم به شوخی  میگه امروز تولد مامانته !! علیرضا جونم میگه یه عینک پانصد هزاری کادو واسه مامانم میخرم .

فردای اون روز دیدم یه نقاشی خوشگل واسم آورد و داد و گفت مامان واسه تولدت هیچی نتونستم بخرم ولی این نقاشی رو واسه تو کشیدم .

علیرضای عزیزتر از جانم خیلی دوستت دارم خیلی خوشحالم کردی اون و رو قلبم نگه میدارم

كادوي باارزش پسر گلم

البته داستان  اين عينك خريدن هم مربوط ميشه به قبلا ها يعني تابستون امسال كه عينك آفتابيم و تو سينه جلويي ماشين جلوي آفتاب گذاشته بودم همينكه خواستم بندازم شكست عليرضا ديد من خيلي ناراحت شدم پسر مهربونم از اون روز هي ميگه مامان من واست عينك ميخرم كي تولدته

 پسرم با اين نقاشيت بيشتر از عينك يا هر كادوي گرانقيمت ديگري خوشحالم كردي ممنونم ازت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان امین از وبلاگ (همه وجودم امین جان)
23 اسفند 91 8:07
آفرین به آقا علیرضای با محبت. مامانی فکر کنم این با ارزش ترین هدیه ای هست که تا حالا گرفتی مبارکه